2014. április 12., szombat

Szárított paradicsomos gnocchi - gyors ételek #7

Ismét csalok kicsit. A gocchit készen vettem, és ezért sajnos fehér lisztes, de néha jól esik bűnözni, és komolyan életet mentett a második lehúzott 12 órám után, amikor már nem volt hangulatom főzni sem.
Gyors, mert mire megfőtt a burgonya gombóc, elkészült az "öntet" is, ami nem igényel semmi különleges konyhatechnikai műveletet, de öt percnél több időt sem - és akkor hátratett kézzel dolgozom.

Hozzávalók:
- 1 csomag vegán gnocchi;
- fekete olajbogyó ízlés szerint;
- 6-8 db olajban áztatott szárított paradicsom;
- fél csomag petrezselyem;
- só, bors.

Sós vízben odatettem főni a gnocchit, ezalatt feldaraboltam a paradicsomokat, felszeleteltem az olajbogyót, és felaprítottam a petrezselyemzöldjét. Külön olaj nem szükséges, a paradicsomról lecsöpögött bőven elég, de természetesen, ha valaki kevesli, adhat még hozzá.
A kifőtt gnocchit összekevertem a paradicsomos keverékkel, finoman megborsoztam, egy csipet sót tettem csak rá, mert maga az olívabogyó is sós, és ennyi. 

A szárított paradicsom olajban eltéve 900-1200 forint között van, de ezt most a Tescóban vettem 550,- forintért, és kb. az üveg fele ment rá. Az olaj eleve fűszeres, de ha van kéznél 1-2 szem kapribogyó, azzal meg lehet bolondítani, de nagyjából ennyi az egész.
A főzés nem feltétlen a tűzhely melletti izzadásról szól. Vannak napok, amikor meg kell dolgozni az ebédért, és akad, amikor csak úgy terem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...