2013. szeptember 22., vasárnap

Áfonyás smoothie


A mai reggelim kellemesen savanykásra sikerült, és fantasztikus színe lett.

Hozzávalók: 
- 20 dkg fekete áfonya;
- 1 banán;
- víz;
- agavé szirup (opcionális, én nem tettem bele).

Az én áfonyám most fagyasztott volt, de nincs ezzel semmi gond, élőnek ugyan nem számít, viszont vitamin és rosttartalma miatt így is alkalmas turmixkészítésére. És most egy doboz 600-700 forint kőrül van - már ha lehet kapni. Szóval az áfonyát beleöntöttem a turmixba, rátörtem egy nagyobb banánt, felöntöttem vízzel, ami félig ért a gyümölcsmennyiségnek, jöhet a turmix, aztán felengedtem a kívánt arányú hígításig és megint turmix. 
Viszont ha elfelejtitek kivenni a mélyhűtőből este, ahogyan én, akkor meleg, nem forró, csak olyan kéz meleg vízzel engedjétek fel először, így a turmix sem megy tönkre, és smoothie lesz az eredmény.
Kóstoljátok meg, és ha nem elég édes, akkor  1-2 evőkanál agavé szirupot/mézet még tehettek bele, esetleg plusz egy banánt, amitől sűrűbb is lesz.
Különben rizs,- vagy zabtejjel különösen mesés ez a kombináció.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...