2014. február 17., hétfő

Zöldalma-datolyaszílva smoothie


Ha a datolyaszilva idénye lassan lejár, de azért még lehet kapni. Nekem épp három csodás darab mosolyog a gyümölcsöstálamon, pedig a turmixhoz elég egyetlen édes darab is. 
Amennyire én tudom, nem utóérő fajta, sajnos folyton félérett állapotban ehetjük itthon, de így sem véletlen a neve, mert nagyon édes és cukros, kimondottan emlékeztet a datolyára, kis szilvás felhanggal.
Olyan édes, hogy én önmagában nem is tudom megenni, de smoothie-ba ideális. 

Hozzávalók:
- 2 nagy zöldalma;
- 1 datolyaszílva;
- gyömbér.

Az almákat félbevágtam, kimagoztam, és  negyedeltem, a datolyaszilvát félbevágtam, kivettem a közepét és a szárát, negyedeltem, és egy darab gyömbérrel együtt mindent turmixba tettem. Ezután csak annyi dolgom maradt, hogy ízlés szerint felengedjem vízzel.
A héja elég kemény, de a turmix szétveri, és a savanykás almával ez a nagyon édes, mégis szilvás íz igazán kellemes. Érdemes kipróbálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...