2014. május 14., szerda

Eper-spenót-vanília smoothie

Mivel van új kicsikém, derekasan használom is. Darabolok, turmixolok, aprítok, szeletelek és dagasztok, és ezzel együtt szerencsére visszatértek a reggeli smoothie-k is. Ideje volt már. Hiányoztak!
A recept szokás szerint őrjítően bonyolult.



Hozzávalók:
- 250 gr eper;
- 2 kisebb banán;
- 1 nagy marok nyári, más néven új-zélandi spenót (vagy hagyományos);
- 5 cm vaníliarúdból a mag, vagy vanília aroma. 

Az epret és a spenótot megmostam, és ez utóbbit durván feldaraboltam. Fogtam a turmixot, beletettem az epreket, rá a banánokat majd a spenótleveleket, a vanília kikapart magját. Felöntöttem vízzel, ízlés szerint, ki milyen sűrűn szereti, aztán üvegbe öntöm, és kész is.

A színe nem olyan sötét, intenzív piros, hiszen a spenót is befolyásolja, de mindenkit megnyugtatok, az ízén egyáltalán nem érződik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...