2014. május 26., hétfő

Zöld- vagy inkább gyümölcssaláta?

A válasz: a kettő együtt! Mert eper szezon van! Azt nem tudom, hogy hányszor írtam le, vagy mondtam ezt mostanában, de a tények makacs dolgok. Így aztán most minden mennyiségben epret eszem... Sokan csak befőzik, esetleg smoothie-t készítenek belőle, és csak úgy elcsipegetnek egy nagy tállal. Én ezeket mind csinálom, de van még egy módszer, amit kiváltképpen szeretek. 
Csak az igazán bátrak próbálták eddig, de csak ajánlani tudom: Tegyen mindenki gyümölcsöt a salátájára!

Hozzávalók:
- mizuna és vagy rukkola saláta;
- eper;
- őszibarack.

A salátát megmostam, lecsöpögtettem, és falatnyi darabokra tépkedtem, felszeleteltem és rádobáltam az epreket, majd meghámozott barack darabokkal tettem színesebbé. 
Öntet nem kell rá, a gyümölcsök édes leve vőben elég.

Most fűszeres "csirke" nuggettel ettem - új szejtán receptet kísérleteztem ki, nagyon finom lett, recept később jön-, és ahogy látjátok, dobozban is vittem már magammal. Ilyenkor célszerű frissen rádarabolni a gyümölcsöket, de kimondottan passzol minden fűszeres ételhez. Mintha kompót lenne, csak annál sokkal jobb, mert nyers, édes és frissen ízes. Nem lehet belőle eleget enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...