2014. január 11., szombat

Kókusztejes vörös áfonya smootie


Hát az úgy volt, hogy akadt itthon vörös áfonyám aszalva. Fogalmam sincs róla, milyen lázálmomban vettem meg, ugyanis nem szeretem a vörös áfonyát. Aszalva semmiképpen.
De hát itt volt, kidobni nem akartam, nem volt mit tenni, kezdeni kellett vele valamit.

Hozzávalók:
- 10 dkg vörösáfonya;
- 3 nagy alma;
- kb. 4 dl kókusztej;
- víz.

Az áfonyát előző éjszakára beáztattam a kókusztejbe. Reggel félbevágtam az almákat, kicsumáztam, majd a turmixba tettem, ráöntöttem a beáztatott áfonyát tejjel együtt, és bekapcsoltam a gépet. Az első turmixolás után tettem bele annyi vizet, hogy az általam szeretett híg állagot kapja, üvegbe töltöttem, és élveztem a kellemesen rózsaszín és habos állagát. 
Nem is volt rossz... Talán kéne rendszeresen vennem, szigorúan csak "véletlenül", vörös áfonyát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...