2014. február 11., kedd

Padlizsános bulgur - gyors ételek #5


Lehet, ez az étel nem tartozik a legszebbek közé, de hogy finom, az vitathatatlan. Ezúttal bulgurból készítettem, de ettem már rizzsel, sőt, még zabkásával is. Macerásnak tűnik, mégis gyorsan elkészül, mert minden amit beleteszek néhány perc alatt kész, és igazán kellemes egytálétel.

Hozzávalók:

- 1 nagyobb padlizsán;
- 1 csésze bulgur;
- 150 gr (fél doboz), aprított bio paradicsom;
- só, bors, fokhagyma, olaj.

A padlizsánok egy centis karikákra vágtam, mind két oldalát sóztam, borsoztam. Kevés olívaolajat hevítettem egy lábosba, beledobtam egy gerezd fokhagymát és olyan 2-2 percig pirítottam benne a padlizsán mindkét oldalát. Aztán kivettem a szeleteket, és ugyanabba a lábosba öntöttem a megmosott bulgurt. Megsóztam, ráöntöttem a paradicsomot és fölöntetem annyi vízzel, hogy ellepje egy ujjnyira, majd hagytam főni.
Közben felszeleteltem a padlizsán karikákat, és megcsináltam a reggeli smoothie-mat, megnéztem, nem főtt-e el a víz, és még el is mosogattam. Mikor megfőtt a bulgur egyszerűen visszaöntöttem a tetejére a padlizsánt. Néhány percig összefőztem az egészet és aztán kész is. Nagyjából 25 percet vett igénybe, így számomra ez még beillik a gyors ételek közé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...