2017. május 27., szombat

Turbolyás sárgabarack smoothie

Vettem a héten fél kiló sárgabarackot. Görög, apró és félig zöld az összes, bár utóértek, mégsem voltak annyira édesek, mint magyar testvéreik, valamit kezdenem kellett velük. No meg a bio szatyromban szépen volt saláta, és egy kis csokor turbolya is jutott, ami engem leginkább az édesköményre emlékeztetett, így aztán egyből tudtam, megfőzni nem fogom.  

Hozzávalók:
- 7 db sárgabarack;
- 10 cm kígyóuborka;
- 2 marok saláta;
- 1/4 csokor turbolya;
- 1,1/2 b víz;
- 1 tk hántolt kendermag.

Rém bonyolult megint az egész, megpucolom - mert nem bio - és felkockázom az uborkát, ráteszem a kimagozott sárgabarackot, a megmosott salátát, ami nagyjából egy közepes fejnyi, majd a turbolyát. Felöntöm vízzel, bekapcsoltam a gombot, egyneműre turmixolom, üvegbe öntöm, majd a tetejére szórom a kendermagot.


Kellemesen savanykás, hűsítő, a turbolya íze lágyan átdereng. Ha nincs kéznél turbolya, porrá tört édesköménnyel vagy ánizzsal helyettesíthető, édesítésként dobhattok bele 1-2 szem datolyát, amit én nem igényeltem. Megvan a holnapi reggelim is, csak a sárgabarackot eperrel fogom kiváltani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...