2016. január 31., vasárnap

Avonéz 2. - Öntettől a krémig #25

Épp új recepten -azaz recepteken, de ez most részletkérdés - dolgozom, ilyenkor pedig nem fektetek annyi energiát az ebédbe mint máskor, de azért enni csak kell. Szóval sütöttem egy kis krumplit, de hogy ne csak magában legyen, megcsurgattam egy kis olvasztott "sajttal" és rengeteg avonézzel. Már az első változatát is nagyon szerettétek, bevallom, én is, de az utóbbi időben már máshogy készítem. Igaz, így jobban kiérződik az avokádó íze, de nem tartalmaz hozzáadott cukrot, és szerintem finomabb.
Hozzávalók:
- 1 érett avokádó;
- 1/2 édes alma;
- 1 kk citromlé;
- só, bors, víz.

Az almát és az avokádót megpucolom és kis kockákra vágom, beleteszem a turmixba  - botturmix is tökéletes -, rácsurgatom a citrom levét, sózom, borsozom és hozzáadok annyi vizet, ami épp hogy ellepi. Bekapcsolom a gombot, alaposan összemixelem, majd megkóstolom. Lehet hozzáadni még sót, még almát, esetleg mustárt, ki és mit szeretne. 
Ahogy sokszor írtam már, ez csak az alap, turbózzátok, ahogy szeretnétek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...